środa, 11 lipca 2012

Dzwudziesty dziewiąty ♥

Chłopcy wbiegli do kuchni i usiadli na krzesłach tak jakby nigdy nic się nie wydarzyło. Zaczęli jeść ja także usiadłam do stołu i zaczęłam jeść. Siedziałam na przeciwko Lou.
-Zemścimy się.-powiedzieli jednocześnie Harry i Lou kierując wzrok na mnie.
-Ciekawe jak?
-No ale to dopiero później. -powiedział Hazza po czym się uśmiechnęli razem z Lou trochę się wystraszyłam. Dochodziła już godzina 14. Chłopcy już zjedli i postanowili w końcu się iść ubrać. Dziękujmy Bogu. Posprzątałam po obiedzie a może śniadaniu. Chłopcy zeszli na dół już ubrani. Siedzieliśmy w salonie, i rozmawialiśmy, gdy nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Śmiałym krokiem podeszłam do nich i otworzyłam je. Tak jak się spodziewałam to był Zayn. Z uśmiechem na twarzy przywitałam się z nim i zawiesiłam mu na szyi. Razem przeszliśmy do naszych przyjaciół. Wszyscy przywitaliśmy się z mulatem.
-Nie wiem czy wiecie, ale za 30 minut mamy próbę.-oznajmił Zayn.
-Serio?-zapytał Louis.
-Tak, tak dzwonił do mnie Paul. To co zbieramy się.-rzekł Zayn.
-A Ciebie bierzemy ze sobą.-powiedział blondynek.
-Ok. A właściwie, powinnam Ci coś powiedzieć, ale to może potem.-oznajmiłam spoglądając w czarne oczy Zayn'a. Po 20 minutach byliśmy na miejscu. Pierwszy raz byłam na ich próbie. W sumie bardzo się cieszyłam, ale zamartwiałam się tym, jak powiedzieć o tym co się stało Zayn'ie. Ale to szybko poszło mi w niepamięć. Z uwagą zachwycałam się próbie.
-Jeśli się nudzisz to możesz zaśpiewać coś z nami.-powiedział Louis.
-Ja?-zapytałam znacząco.-Eh ja nie umiem śpiewać.
-Jasne, że umiesz.-oznajmił Niall, chwytając mnie za rękę, idąc w stronę sceny.
-Ok, ale tylko jedną piosenkę. Zrozumiano?-powiedziałam poważnym tonem.
-Jasne jak słońce, kocie.-dodał Harry. Zanim się nie oglądnęłam stałam na scenie, trzymając w ręce mikrofon.
-Spokojnie to tylko próba.-pocieszył mnie Liam.
-Wiem, wiem.-oznajmiłam nieśmiało się uśmiechając.
-Przejmiesz teraz moje solo.-rzekł Liam.
-Co!-Wywrzeszczałam. Ledwo co skończyłam, usłyszałam nutkę piosenki  Stole My Heart. Śpiewając świetnie się bawiła. Lubiłam to robić, niektórzy sądzili, że mam talent. Ale to niektórzy. Ja zabawnie podeszłam do sprawy. Dużo się podczas tego wygłupiałam. Nie sądząc, że będzie to kiedyś wykorzystane przeciwko mnie. Próba zakończyła się, a my wszyscy udaliśmy się do mojego domu. Od razu gdy przyszłam poszłam pod prysznic. Chłopcy w tym czasie oglądali TV. Gdy byłam już odświeżona, dołączyłam do chłopców. Oglądaliśmy, jakiś tam serial. Nie wiem jaki, bo nie przyczołgałam do tego uwagi. Bardziej interesował mnie dźgający przez Lou marchewkę Niall. Co było niesłychanie dziwne. Więc udałam się do swojego pokoju spać.
Następnego dnia.
Obudziła mnie ich rozmowa. Zeszłam na dół z przymrużonymi oczami.
-Co się stało?-zapytałam.
-Nie nic, może oglądniemy coś?-zasugerował Louis.
-Jasne.-odpowiedziałam. Harry wyciągnął pendrive i podłączył go do plazmy.
-Co oglądamy?-zapytałam zaciekawiona.
-Zobaczysz.-oznajmił Louis, szyderczo unosząc brwi. Filmik się włączył. To co zobaczyłam mnie przeraziło. Był to film z wczorajszej próby ze mną w roli głównej. Był na nim fragment, jak biegam z łapką na much za owadami, ja podśpiewuję fałszem pod nosem. A co najgorsze jak śpiewam razem z nimi i podczas tego się wygłupiam.
-Wyłącz to!-rozkazałam.
-Em nie to jest takie hm.. ciekawe.-powiedział Harry.
-Wyłącz!-rzekłam rzucając się na chłopca który ma pilota.
-Haha mamy pendrive mamy moc.-zaśmiał się Lou, dzielnie trzymając go w łapie.
-I co zamierzasz z tym zrobić, wrzucić na YouTube?-zapytałam.
-A żebyś wiedziała, że tak.-odpowiedział szyderczym głosem.
-Kurde.-szepnęłam.
-Albo...-nie dokończył Liam.
-Albo co?-zapytałam.
-Albo wystąpisz z nami na koncercie.-oznajmił Niall.
-Co?-wywrzeszczałam.
-Zgaduję, że się zgadzasz.-powiedział Zayn.
-Ale ja nie umiem.Eh.. niech wam będzie. A kiedy on jest?-zapytałam.
-Za pięć dni.-oznajmił Liam.
-Ok.-odpowiedziałam.

4 komentarze:

  1. Super. Podobał mi się rozdział.
    Czekam na kolejny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jak każdy!!!!!! czekam jak zawsze na kolejny rozdział <3333 Wiki

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział.Ty masz talent to pisania.Pozdrawiam Ola :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kocham kocham to opowiadanie!!! Mam pytanie: Czy moge dodać link do twojego bloga na moimblogu? Tworzę listę moich ulubionych :) Zajrzyj czasem: ihaveadream-alice.blogspot.com Komenty mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń