poniedziałek, 28 maja 2012

Jedenasty ♥

. Zaczęłam szukać go po całym domu. Byłam już na dole, wparowałam do kuchni i zobaczyłam Harry'ego który zaczął robić śniadanie. Po 20 minutach zjedliśmy jajecznice, po czym wyszliśmy razem z domu. Rozglądając się po okolicy zobaczyłam paparazzi.Szlak-pomyślałam, pewnie zrobił zdjęcie, jak całuję Hazzę na pożegnanie w policzek. Będzie zadyma. Po chwili pojechał autobus, jak zwykle poszłam do samego tulu, po czym włączyłam muzykę i słuchałam ją przez słuchawki. Pierwszą lekcje jaką miałam to matma. One jak i inne lekcje, przeszły szybko. Była lekcja wychowanie do życia w rodzinie, ale oczywiście sprawdzianu nie było. Gdy wybiła godzina 14:35 wyszłam ze szkoły. Wolno szłam, droga zdawała mi się zaraz dłuższa aż w końcu napotkałam Jona który jak zwykle nie przeszedł obojętnie:
-Ooo hej.-przywitał się.
-Dasz mi w końcu święty spokój?-zapytałam.
-Ok nie tak ostro, jeśli mnie nie trawisz to mi to powiedz.-oznajmił.
-Tak.-rzekłam, po czym szłam coraz szybciej, aby dać mu do zrozumienia, aby się ode mnie odczepił. Idąc bezwładnie wpadłam na jakiegoś przechodnia.
-Uważaj jak leziesz.-zaczęłam wrzeszczeć.
-OK, przepraszam.-odpowiedział męski głos.
-oo Zayn, jak dobrze Cię widzieć.-przywitałam się, gdy zorientowałam się, że to on po czym wtuliłam się do niego na oczach Jona.
-Hej! Coś się stało?-zapytał.
-Czy możesz odprowadzić mnie do domu?-zapytałam.
-Oczywiście.-odpowiedział.
Szliśmy razem pod rękę, gdy staliśmy już pod moim domem, zaprosiłam go do środka. W końcu ciocia przyjdzie dziś później, więc chata wolna. Weszliśmy do środka, ściągnęłam z siebie torbę i poszliśmy razem na górę. Usiedliśmy razem na łóżku i rozmawialiśmy. Widziałam jak się mi przyglądał od samego początku. On był taki, jakby to powiedzieć męski. Przysunęłam się bliżej niego i położyłam się na łóżku. Zayn zwodził wzrokiem w dół. Po chwili przybliżył się, był niecały milimetr od moich ust,czułam jego ciepły oddech. Po prostu nie mogłam się oprzeć. Pociągnęłam za kołnierz jego koszuli i zaczęliśmy się namiętnie całować. Nie mogłam się powstrzymać tak delikatnie całuje. Oderwaliśmy się od siebie po paru minutach i zaczęliśmy oglądać jakiś film .
-Chcesz się czegoś napić?-zapytałam
-A masz może coś mocniejszego?-zapytał śmiesznie poruszając brwiami.
-Przykro mi ale nie mam to kawa , herba czy sok pomarańczowy?
-Sok.
-Już się robi.-i udałam się w stronę kuchni nalać nam obu soku. Wróciłam do salonu wręczyłam szklankę wypełnioną napojem . Podziękował mi jednym z najpiękniejszych uśmiechów na świecie.-To co robimy? -zapytałam
- Może chodźmy się przejść.
-No dobra tylko wezmę jakiś sweter.-powiedziałam i otworzyłam szafę pełną ubrań wyciągnęłam sweter koloru niebieskiego i wyszliśmy z domu kierując się w stronę parku.Gdy doszliśmy na miejsce zobaczyliśmy jedna z wolnych ławek.
-Usiądziemy?-zapytałam
-Taa jasne.
Gdy usiedliśmy rozmawialiśmy na różne tematy czułam się tak jakbym znała go od dziecka. Spojrzałam na wyświetlacz telefonu a mym oczom ukazała się godzina 21.30. Wstałam jak oparzona. -Wybacz ale jest już późno muszę iść do domu odrobić lekcje.
-Dobrze to może cię odprowadzę.
Gdy tak szliśmy jedno uczucie nie dawało mi spokoju chciałam być jak najszybciej w domu aby zaciągnąć to zżerało mnie od środka chyba się uzależniałam. Gdy byłam już w domu, mojej cioci już nie było. Miałam taką wielką ochotę zakurzyć, więc poszłam do ogródka. Był on wielki, ale co najważniejszy był obrośnięty żywopłotem, więc sąsiedzi nie wiedzieli co w danym czasie robię. Wyszłam z domu i poszłam usiąść na  ławce w ogrodzie. Siedziałam tak i siedziałam i w sumie nic nie robiłam. Aż w końcu dotarły do mnie myśli:Tylko ostatni, to będzie ostatnie, na pewno! Więc tak jak myślałam zrobiłam. Nadal siedziałam i zaciągałam, gdy po chwili usłyszałam, że ktoś otwiera furtkę. Ja szybko zaciągnęłam się i zaczęłam kaszleć. Znajomy mi głos wołał moje imię.
_________________________________________________________
Hej.  I jak wam się podoba? Jak myślicie co będzie dalej? Czy główna bohaterka podpadnie? Liczę na waszą opinie Buziaki Xx

3 komentarze:

  1. fajne ! :D pisz dalej ,, xd
    zapraszam do mnie ;
    http://missirleand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, chciałam Ci tylko powiedzieć że dodałam twój blog do spisu na http://spisblogow.blogspot.com

    Staramy się znaleźć wszystkie aktywne blogi po Polsku na Blogspocie, aby stworzyć taką jakby 'stronę główną'- dzięki temu łatwiej będzie innym znaleść twojego bloga i innych. Jeżeli znasz jakieś linki do innych blogów, proszę daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. yyy jaki znajomy głos?! jak ty śmiesz przerywać w tym momencie?! BOskie !! KOCHAM TO !

    Wbijaj do mnie http://one-thing-by-justyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń