czwartek, 23 sierpnia 2012

Czterdzisty czwarty ♥


Oczami Phobe
Odbiegłam od niego. Biegłam przed siebie, nie zważając na nic uwagi. Zauwżylam po drogdze wielkie drzewo. Przykucłam pod nim. Głowę skuliłam do kolan. Czułam jak potok łez, splywa po moim licu. Nagle poczułam kogoś obecność nademną. Ręce które miałam zaplecione nad kolanami, poczuły kogoś ciepły dotyk.
-Wybaczam Ci-usłyszałam szepty ochodzące zna mojej głowy. 
Podniosłam ją i zobaczyłam jego uśmiech na twarzy razem z dołeczkami.
-Co powiedziałeś bo chyba się przesłyszałam.
-Że ci wybaczam .-powiedział mi to prosto w oczy co wprawiło mnie w szczery uśmiech pierwszy od baaaardzo długiego czasu. Usadowił się obok mnie pod tym drzewem i objął mnie ramieniem na co ja się wtuliłam w niego jeszcze bardziej. Po chwili rozbrzmiał dźwięk Tulisy Young . Harry zaczął szukac telefonu w kieszeni gdy w końcu go znalazł wcisnał zielona słuchwkę i dał na głośnik. Dzwonił Louis
-Harry gdzie ty się podziewasz? -rozbrzmiał głos po drugiej stronie
-Louis ciebie też miło słyszec.
-No dobra gdzie jesteś.
-W parku za pół godziny będę w domu z Pheob.
-Z Pheob ?! Znalazłeś ja ?
-Tak opowiemy wam wszystko w domu . Do zobaczenia. -rozłączył się
To trzeba się zbierac.-wstał i podał mi dłoń którą ujęłam . Po 25 minutach bylismy juz w "domu" zdjęłliśmy buty i udaliśmy się za dźwiękami chłoców czyli do salonu.
-Heeeeeeeeej!-zawołał Harry, na co wszystkie cztery głowy zostały skierowane na nas .
-Pheob gdzie ty sie podziewałaś ?-wszyscy wykrzyczeli to na mnie oprócz Harry'ego który stał oparty o ściane patrzac się na tą śmieszną scenę.
-Yyy to może ja pójdę na górę do mojego starego pokoju.-tylko tyle zdołałam z siebie wydukac.
-Pheob! Miałaś nam opowiedziec co się z tobą działo !-zawołał za mną Liam gdy juz byłam na schodac. Spojrzałam szybko na Harry'ego
-Harry wam powie.-zobaczyłam jeszcze jak Harry rozszerza oczy jakby za chwilę miały mu wyjśc z orbit a ja szybko pobiegłam na górę nie czekając na rekację innych.

Oczami Harry'ego

Ale mnie wrobiła.. gdy Phobe była już na górze wszystkie pary oczów zostały skierowane na mnie . To było straszne . Zbledłem i szybko chciałem z tamtąd uciec i tak postanowiłem zrobic , ale gdy już dobiegłaem do pierwszego schodka prowadzącego na górę czyjeś dłonie chwyciły mnie w pasie i zostałem przyciagnięty do sprawcy tego wyczynu a nim okazał się ... Louis.
-Oj nie Harry nigdzie nie idziesz.-powiedział i poprowadził mnie na kanapę do reszty . Ale się wrobiłem ...
-Yyy ja nic nie wiem niech Phobe wam powie..-znowu miałem zamiar uciec ale sie mi to nie udało. Ktoś podstawił mi nogę a tym ktośem okazał się byc Niall .
-Gadaj! -czwórka wypowiedziała to w tym samym czasie.
-Dobra dobra już spokojnie czuję się jak na jakimś przesłuchaniu. -powiedziałem i usiadłem wygodnie na kanapie. - No więc tak...-opowiedziałem im całą historie począwszy od tego że juz na początku tam ją zobaczyłem do tego że z każdym z nas sie przespała i także o tym że to było moje dziecko. Wszyscy mieli niedowierzalne miny. Prawdę mówąc gdyby ktoś z nich by coś takiego opowiadał też bym w to nie mógł uwierzyc .
__________________________________________________
TO JUŻ OSTATNI ROZDZIAŁ. :( Tak to smutna prawda. Opowiadani się skończyło. Chciałyśmy wam podziękować, ze to, że byliście z nami od początku do końca i wspierały w jaki kolwiek sposób. Mamy dla was takie jakby pocieszenie bo już dziś ruszyło nasze kolejne opowiadanie tutaj macie bohaterów http://livewhileweareyoung.blogspot.com/ jest jeszcze jeden blog który jest w akcji równie zapraszamy http://1directioninfectionskyscraper.blogspot.com/2012/08/rozdzia-16.html  i ostatni który się skończył :)  http://opowiadanie-one-direction.blogspot.com/2012/07/rozdzia-49.html  Jeszcze raz dziękujemy xx

3 komentarze:

  1. szkoda , że to już koniec . :(
    tak się wciągnęłam w to opowiadanie ..
    I to ja dziękuję ,że mogłam przeczytać to cudowne opowiadanie . Jesteście świetne i nie zapominajcie o tym ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Twój blog został właśnie dodany do największego spisu alfabetycznego opowiadań o 1D w sieci (czytaj-1d.blogspot.com) Jeżeli chcesz, aby potencjalni czytelnicy mogli jeszcze łatwiej odszukać Twojego bloga zostaw komentarz na stronie z linkiem i informacją o rodzaju opowiadania(bromance,obyczajowe,komedia,fantastyczne,dramat,kryminał,jednoparty itd.) i głównym bohaterze (Zayn,Niall,Louis,Harry lub Liam) W czasie krótszym niż 14 dni umieścimy Twojego bloga w spisie tematycznym, który jest codziennie przeglądany przez ponad 500 osób :)

    OdpowiedzUsuń